Facebook

Monday, November 11, 2013

Lovely Strawberry dalam cerita Terukir di Bintang

11 November lalu, semasa teambuilding di Sungkai, Perak, "tertonton" cerita Terukir di Bintang, dia guna nama "Lovely Strawberry" sebagai kedai tempat heroin tu bekerja dalam cerita tu di Cameron Highlands
Saya pun kata pada suami, "Abang, dia guna nama blog sayang, Lovely Strawberry,"
Lovely Strawberry ni amat personal kepada saya kerana merupakan nama yang saya pilih masa hendak memulakan bisnes online pada 1 January 2011. Bisnes online saya pada masa itu tiada kena mengena pun dengan buah strawberi cuma saya suka nama tu kerana masa kecil, saya membesar di Cameron Highlands sehingga berumur 9 tahun.
Ok itu je sebagai kenang-kenangan. Menukar nama blog kepada Noormaslina.com seiring dengan nasihat dari Sifu saya, Dr Azizan Osman semasa menghadiri Intensif Jutawan Industri pada September lalu. Dia kata, jika kami tidak buat blog ini separuh je berjaya.... Terus laju-laju buat blog nama sendiri.
Pendapat orang dan pendapat saya, tak perlu tinggu sempurna untuk bermula. Jika belum pandai ikutlah kata cikgu, jangan memandai-mandai... hehe
Assalamualaikum


1 comments:

ctfand said...

saya singgah.. nice blog with cute domain.. :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates